Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 marca 2015

Koralikowe markizy

Ponad 3 lata temu zrobiłam wisiorek na bazie w kształcie markizy- oko. Wyplatałam go z okrągłych koralików i nie wyszedł zbyt dobrze- nieco krzywo. Tym razem postanowiłam zrobić markizy z TT, gdyż one to najładniej układają się przy pracach plecionych ściegiem peyote.

Zaczęłam od mniejszych z ząbkami wg schematu z Bisera. Do wzoru dodałam koraliki w części środkowej


Kolczyki zawiesiłam na fragmencie łańcuszka wykonanego techniką chainmaille

 

Drugie kolczyki są większe i mieszczą wewnątrz przestrzennej wyplatanki kryształki w oprawie, które  zakupiłam do wyplatania ważek. Niestety nigdy ich nie zrobiłam, więc kryształki doczekały się wykorzystania w kolczykach.


Wykończyłam je fragmentem łańcuszka wykonanego techniką chainmaille, a ząbki koralikami magatama.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz