Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 sierpnia 2014

Trochę się blog zakurzył, ale.... BOTB 2014

Postaram się troszkę nadrobić pokazując parę fotek. Zakurzenie jednak miało swoją przyczynę- robiłam parę prac na różne konkursy. Największym wyzwaniem była praca na Battle Of The Badsmith 2014. Jak zwykle zamiast ułatwić sobie pracę to utrudniłam bo wymyśliłam, iż wszystkie elementy zrobię sama. Ale widać taka natura... :P Zaczęło się od BronzeClay z którego ulepiłam węże. Po wypaleniu wyglądały zupełnie inaczej niż miały, ale okazały się spełniać moje oczekiwania :)



 Kolejnym krokiem było uszycie torebki- i tu znowu schody... Zaczynałam 3 razy, bo w końcu do 3 razy sztuka.... pierwsza wyszła za duża (skończę ją sobie i będę miała porządną torbę na co dzień, bo zawsze noszę tony...), druga wyszła za mała więc zmieniłam taktykę i.... postanowiłam wykorzystać filc :) Wybrałam też skórę z recyklingu, z dawnego płaszcza, a 'podszewkę' uszyłam właśnie z filcu, który od razu nadał kształt torebce.


Trzecią fazą było ufarbowanie odpowiedniego kawałka jedwabiu. Też trzykrotnie powtarzałam farbowanie. Niestety odcień farby okazał się zupełnie inny, niż miał być- informacja na torebce nie całkiem pokryła się z rzeczywistością :( Niestety nie mogłam już nic zrobić więc shibori musiało zostać tak, jak wyszło.... Dodatkowo kolor okazał się bardzo trudny do sfotografowania.
Z tego też powodu zupełnie musiałam zmienić kamienie, które wcześniej wybrałam... użyłam agatów, dodałam też kryształy swarovskiego, których nie miało być.
Kolejną rzeczą, którą zrobiłam sama to chainmaille byzantine  otaczające główny kamień projektu



Ponieważ chainmaille i węże wykonałam z brązu, to zapięcie postanowiłam także zrobić z tego stopu. Zrobiłam 2 klamry, gdzie na jedną z nich zapinana jest torebka a na drugą regulowany pasek, na której jest zawieszona.







A to widok na całość projektu. Do wyszywania użyłam także gumdropsów, krążków hematytu, koralików miyuki i preciosa (takie zalecania organizatorów konkursu), pereł naturalnych, rurek skręcanych miyuki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz