Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 marca 2014

Wymianka FB na wiosnę

 Na Fp odbyła się kolejna edycja wymianki :) Postanowiłam zrobić coś inaczej i w ten sposób powstała najpierw bransoletka, a następnie, do kompletu  niewielkie kolczyki- sztyfty (stal chirurgiczna). Do pracy  użyłam wcześniej zabarwionego techniką shibori jedwabiu, kaboszonu tygrysiego oka, elementów metalowych, koralików SD, o bead i toho, a przede wszystkim naturalnych pereł w rożnych kształtach. Zdjęcia wykonane przez Basię, obecną właścicielkę kompletu :)





Sztyfty z płaską perłą 8 mm średnicy, szyte ladderingiem tak jak bransoletka.




Ja z kolei dostałam prezent od Dagi- prześliczne i idealnie pasujące do mnie wrapkowe kolczyki z labkiem i granatem :) (oczywiście karteczkę schowałam a słodkości zostały zeżarte :) )











2 komentarze:

  1. Komplet wykonany przez Ciebie jest przepiękny ! Kolczyki, które Ty dostałaś też mają swój urok. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 25 year-old Database Administrator III Doretta Kesey, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like Nömadak TX and Lockpicking. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Impala. znajdz wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń