Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 stycznia 2014

Najnowsze wisiory

Co jakiś czas bierze mnie na uszycie wisiora, bo przychodzą albo nowe zamówione metalowe elementy, które prowokują do wymyślenia czegoś, albo plącze się po głowie pomysł, który trzeba z niej wypuścić, bo za dużo bałaganu robi... albo podpuści któraś z koleżanek... Na zasadzie takiej podpuchy powstał wisior guzikowy, gdzie pierwszy raz użyłam właśnie  w centrum metalowego guzika, który czekał na te okazje ponad rok... A wszystko stało się za sprawą Grażyny która mnie podpuszczała na nieco inne centrum wisiora, które oczywiście mi nie wyszło więc guzik dostał swoją szansę :)

Oto efekt:
mix ściegów i różne koraliki, głównie toho i FP


Wokół guzika mój ulubiony ścieg, już chyba rozpoznawalny w moich pracach nie tylko haftowanych-  'dziura w górę' 



pierwsze użycie przeze mnie w hafcie  SD i obszycie magatama


No i wykończenie pracy- tył wisiora :)


1 komentarz: