Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 czerwca 2013

W objęciach geometrii i nie tylko...

Jakoś tak mnie mocno wzięło na tę odwrotną technikę, że próbuje wyplatania coraz to nowych kształtów. Oczywiście w połączeniu z moimi blaszkami :) Oto następne kolczyki powstałe tą techniką- połączenie z mosiądzem:



 Cubesy, z których wyplatałam są mat AB, co trochę widać :)




Druga parka także w połączeniu  z mosiądzem, tym razem z lustred rainbow




 Bigle w obu parach własnej roboty...


Bardzo fajnie plecie się te zawieszki do 'anek' i przy okazji wychodzi, które koraliki są równe, a które nie za bardzo... nie wszystkie wiec warto ponownie kupić...


Musze chyba sobie wypleść bransoletkę z mixu cubesów, żeby pasowała mi do wszystkich kolczyków, a już kolejne czekają na fotki  :)


CDN......

2 komentarze:

  1. Podobają mi się baaardzo te kolczyki Dorotko. Ostatnio zaczęłam doceniać cubesy, szkoda tylko że trafić można na krzywaczki, choć to i tak nie zmniejsza koralikowej big love :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca z miyuki, co widać powyżej, jest dużo przyjemniejsza niż z toho :)

    OdpowiedzUsuń