Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wymianka DZIADKOMROZOWA :)

Na Wizażu jak i na FB miałyśmy wymianki mikołajkowe. Żeby nie było smutno, w styczniu była druga część wymianki Mikołajkowej, która została nazwana wymianką na Dziadka Mroza :) Swojej wylosowance zrobiłam prezent dokładnie wg jej preferencji kolorystycznych i życzeniowych co do prac koralikowych. Tym sposobem Vestis dostała ode mnie naszyjnik z koralików i kolczyki do kompletu:









A ponieważ nie było słodyczy w paczce, gdyż chorowaliśmy i nie było komu jechać po zakupy, do prezentu  głównego dołączyłam jako rekompensatę gwiazdeczkę z przeznaczeniem do kluczy lub torebki :)



Dostałam natomiast  przepiękne kolczyki i igielnik od Małgosi:

Oto igielnik i słodkości



A oto moje skarby

tylko nie mogę ciągle ze zdjęciami trafi... bo wracam z pracy po ciemku :(



 

1 komentarz:

  1. Świetny kolorystycznie naszyjnik. Za sznurowymi kolczykami nie przepadam, ale do kompletu fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń