Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 stycznia 2013

Akcja WOŚP

Tak jak i w zeszłym roku wzięłam udział w projekcie- Biżuteryjki dla WOŚP. Dziewczyny z całej Polski zrobiły ogrom przepięknych rzeczy na tę akcję.

Oto link do naszych aukcji: http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=7825961

Mój wkład to przedsięwzięcie to 3 a właściwie 4 serduszka- charmsy i 8 baz do bransoletek zrobionych z satynowego sznurka gorsetowego i koralików toho.


Do cukierkowej bransoletki z koralików toho i FP wyplotłam błękitne serduszko wykończone srebrem i różową bazę.







Do beżowo-czarno brązowej bransoletki brickiem wyplotłam serduszko także wykończone srebrem



Do miedzianej bransoletki z granatowym kolorem z jadeitu i miedzi wyplotłam serduszko wg wymyślonego przeze mnie zeszłorocznego schematu


A oto wszystkie trzy razem


Z przydziału miałam zrobić bazę do bransoletki w kolorach ziemi i powstała takowa- ciemno zielona ze srebrnymi kółeczkami do zaczepiania charmsów. I tak mimochodem wyplotłam brickiem kolejne serduszko- chciałam sprawdzić, jak wyjdzie z hexagonalnych toho...






Aby można było regulować długość bransoletki baza jest zaopatrzona w mufkę z koralików toho

A oto pozostałe bazy:
do bransoletki perłowej


do bransoletki wiosennej




do czerwonej



z labradorytami




do miedzianej z zielenią






A to druga baza do kolorów ziemi

i wszystkie bazy razem





2 komentarze:

  1. jeszcze nie widziałam takich mufek do bransoletek, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ się naplotłaś tych baz :D ale ślicznie wyszły, a serduszka to po prostu boskie :D

    OdpowiedzUsuń