Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 sierpnia 2012

Po przerwie...

Miałam trochę przerwy w prezentowaniu swoich prac, ale w międzyczasie jednak coś zrobiłam. Trochę mnie kulki wciągnęły... Zrobiłam 3 elementy z 4 mm kryształków cubic rawem. Chciałam je jednak z czymś połączyć, więc dorobiłam 3 cm kulę. Po nawleczeniu na rzemyk powstał wisior. Z pozostałych 2 elementów powstały niewielkie kolczyki.




Idąc dalej kulkową drogą porwałam się na kulę 3,5 cm! Walczyłam z nią 2 wieczory, ale jest! Korzystając ze wskazówek Sol i robiąc 2 ostatnie kolory wzoru nieco większymi koralikami, aby je uwypuklić. Muszę pomyśleć o kolczykach do kompletu :)









W międzyczasie szydełkowałam dorabiając do już prezentowanego kompleciku naszyjniki. Teraz komplet jest całkiem kompletny ;) ;)




Chciałam też spróbować innego sznura szydełkowego. Na cieniowanym kordonku z transparentnych koralików zrobiłam bransoletkę w kropki z nieco większych koralików, dzięki czemu są wypukłe. Dorobiłam zawieszkę i małe kolczyki z superduo, bo okazało się, że mam w identycznych kolorze jak kropki :) Komplecik w mocno letnich kolorkach! 











Zrobiłam też drugą kropkową bransoletkę i kolczyki do kompletu zawieszone na chainmaille. Tym razem koraliki są równe. Hematytowe z transparent inside rose. Dzięki temu, że różowe są tylko w środku, koraliki robią wrażenie mniejszych i zagłębionych.





Długo chodziły za mną gerberki z daggerów, aż w końcu spróbowałam. Zrobiłam jeden kolczyk, a potem drugi nie chciał mi wyjść. W końcu wczoraj zrobiłam drugi. Są z tych prostszych, wymagających mniej grotów ale pierwszy krok zrobiłam :)





Od dłuższego czasu chodziła za mną falista bransoletka, więc jest. Ponieważ bardzo mi się podoba ten wzór to może dorobię do niej kolczyki- zobaczę :) Wykończyłam ją dzwoneczkiem :)







Na koniec tej serii komplecik robiony cubic rawem. Na zdjęciach nie jest to za dobrze widoczne, ale wszystko jest wyraźnie kanciaste, co robi bardzo fajne wrażenie :) 


 +


 












Pogoda niestety nie najlepsza do robienia zdjęć więc nie są za dobre :(

4 komentarze:

  1. wszystko cudne jak zawsze:) a ta kula czerwona jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne kule, natomiast gwiazdka przy bransoletce jest urocza...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, nie próżnowałaś :) wszystko jest przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny. Cieszę się, że się podoba, aż chce się dalej kombinować :)

    OdpowiedzUsuń