Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 maja 2012

Naszyjnikowa wymianka u Rani- ciąg dalszy

Dzisiaj wreszcie mogłam zrobić zdjęcia prezentów, które dostałam od swojej wymiankowej pary, więc je od razu pokażę.

Oto naszyjnik w komplecie z kolczykami i bransoletką, który zrobiła dla mnie Diana:


i Królisia, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia!!


Młoda chciała mi ją drapnąć, ale nie dałam ;)

 Przy okazji pokażę także moje ostatnie wprawki. Jakiś czas temu zrobiłam kulę, ale młoda mi ją gdzieś zarzuciła. Gdy się znalazła, straciłam wenę i nie miałam pomysłu na jej wykorzystanie. Dzięki Shachownicy nauczyłam się wzoru na hiszpańskie kolczyki i połączyłam z nim kulki. W ten sposób powstał komplecik. Wisior ze wspomnianą kulą (ok 2,5 cm średnicy)







i kolczyki





No i całość. Zastanawiam się nad zrobieniem bransoletki, ale nie wiem czy nie będę próbowała kolejnego wzoru :)





2 komentarze:

  1. fajnie Ci wyszły te kulki z dodatkami... ;)

    ps. mozesz w ustawieniach wyłączyć tą nieszczęsna literkowa weryfikacje ? troszke jest to uciazliwe w dodawaniu u Ciebie komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności dostałaś no i cudeńka zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń