Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 kwietnia 2012

W oczekiwaniu....

Ostatnio robiłam trochę rzeczy na wymianki i do momentu, puki nie dotrą do nowych właścicielek nie mogę ich tutaj pokazać. Daję jedynie znać, ze nie osiadłam na laurach :) Zrobiłam 3 komplety, a każdy inny :) Jeden koralikowy, drugi chainmaille a trzeci chainmaille połączone z wyplatanymi koralami modułowymi :) Sama tez robiłam kumihimo i sznureczek koralikowy do wisiorków oraz trochę łańcuszka ognikowego.  Mam nadzieje, że dzisiaj część tych rzeczy dotrze do wylosowanek, więc będę mogła pokazać zdjęcia.  Mam jeszcze do zrobienia 2 zestawy wymiankowe i chyba na razie będę musiała odpocząć, bo to terminowe prace. Poza tym na forum jeszcze wymianka na dzień dziecka no i zamówienie toho, wiec mam co robić :)

Właśnie przyniesiono mi moją paczuszkę od Mgiełki :) Obejrzałam sobie wszystko po kolei i jestem pod wrażeniem :) Super!!! Wykombinowałyśmy sobie tak, że Mgiełka zrobi mi jeden prezent wyniamkowy- blogowy, a drugi prywatny i wyśle jedną paczuszką :) Ja natomiast wyślę w tym samym czasie prezencik prywatny. Mam nadzieję, że dzisiaj także dotrze i będzie się mogła cieszyć tak jak ja  :)

1 komentarz:

  1. Dorotko, wstawiaj zdjęcia, bo ja swój komplet zobaczę dopiero na żywo w przyszły piątek :( Dziś nie zdążyłam na listonosza, a poczta czynna od pn do pt w godzinach 8-11.30 :( A ja w pon w nocy wyjeżdżam i dopiero w czwartek w nocy wracam... Wstaw zdjęcia, to chociaż oczy nacieszę :)

    OdpowiedzUsuń