Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 marca 2012

Wyplatanie

Wyplatanie coraz bardziej mi się podoba, a od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką nowej dostawy koralików TOHO różnej wielkości :) Teraz dopiero będę mogła poszaleć!!! na razie oglądam, przeglądam, przekładam .... Muszę się nacieszyć, bo niektóre są na prawdę piękne!!! Nie spodziewałam się :)
Może na razie pokażę to, co zrobiłam, co prawda nie z toho, ale z całkiem niezłych koralików :)

Kolejne dzwoneczki, tym razem mniej rozkwitnięte....






Jakiś czas temu zrobiłam wisiorek chainmaille. Teraz dorobiłam kulki i kawałek łańcuszka tylko nie wiem na czym to zawiesić- czy zrobić kumihimo czy dodać rzemyk. A to część główna wisiorka :)




Po zakończeniu wymianki na wizażu pokażę to, co zrobiłam jako prezenty. Na razie tyle.

3 komentarze:

  1. Dzwoneczki słodkie :)
    A wisiorek piękny po prostu .
    Super wyglądają te czerwone malinki .
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne dzwoneczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, cieszę się, ze się podobają :) Wiosna idzie... :)

    OdpowiedzUsuń