Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 marca 2012

Wymianek ciąg dalszy

Wczoraj dostałam mój wymiankowy prezencik od Esterson. Wymiankę organizowała na swoim blogu  angelus.  Po otwarciu paczuszki moim oczom ukazały się pakuneczki, w których były słodkości (już ich nie ma ;) ), przydasie biżuteryjne i serwetkowe




 oraz coś twardego i grzechoczącego. Po rozpakowaniu zobaczyłam prześliczne....




Jak je otworzyłam, zobaczyłam:






I wyjęłam cudności:




Prawda, że piękny komplecik decoupage?! :) Jestem baaardzo zadowolona i bardzo dziękuję swojej wylosowance. Dzięki Ci bardzo Esterko!!!


 

Dla Estery z kolei ja zrobiłam komplecik chainmaille z miedzianych kółek, kwarcu z rutylem i agatu, 




wiosenno-letnią bransoletkę kumihimo z koralikiem modułowym





 i wyplotłam zawieszkę do telefonu w formie dzbanuszka.


3 komentarze:

  1. Cudowne prezenty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za śliczne prezenciki, jestem tak strasznie zadowolona, tak mi się podobają, że nie mogę się z nimi rozstać, nie mogę się zdecydować , którą bransoletkę założyć więc noszę obie naraz:)Cudny dzbanuszek wisi przy telefonie:)a słodycze już zjedzone:)
    DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo się cieszę, że się podoba i niech się nosi!!

    OdpowiedzUsuń