Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 marca 2012

Szaleństwo wymianek

Rzeczywiście szaleństwo wymianek ;) Wysłałam dzisiaj przesyłki z prezencikami zarówno na blogowa wymiankę u AngeluS jak i Aprylisową na wizażu :)  Teraz będę się stresić, czy moim wylosowankom będą się podobały prezenty ode mnie. Ponieważ ostatnio latam po lekarzch i badaniach (pon- Grodzisk, wt- Błonie, czw- Grodzisk, pt- Warszawa, pn- Warszawa, dzisiaj Błonie, jutro- Warszawa, pn- Warszawa) to wszystko idzie na wariata. Między wyjazdami robię prezenty, w dzisiaj wysłałam. Zaraz zabieram się za prezenty na prywatną wymiankę za piękny koszyk i kurczaka z modułowego origami. Tak więc zdjęcia może w czwartek, bo jutro pewnie odsiedzę swoje w klinice w Wa-wie :(

2 komentarze:

  1. Zdrówka życzę i ściskam ciepło :) A prezenty na pewno się spodobają - ja to co dostałam od Ciebie noszę na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szaleństwo wymianek;) Jutro losowanie mojej wymianki:) Prześlij mi swój adresik bo jeszcze go nie mam:( Pozdrawiam Sylwia - Luna

    OdpowiedzUsuń