Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 marca 2011

Poplecione....

Chciałam pokazać troszkę biżuterii powyplatanej z drobnych koralików połączonych z większymi lub kamieniami. Wzory czerpałam z książki, zakupionych tutoriali i ze storn internetowych. Niektóre robiłam patrząc na gotowy wyrób czy inspirując się nim.
To moje początki wyplatania...komplet kolczyków i naszyjnik



naszyjnik


kolczyki gorsetowe. Kolorystyka dla mnie  niefajna, ale takie było zamówienie...


kolczyki- kulki






3 wersje tego samego wzoru









Komplet z pierścionkiem
.




pierścionek...


transparentne kolczyki



a na koniec bransoletka i kolczyki z agatem koronkowym. Koraliki dobrane kolorystycznie do zabarwienia kamieni.







Muszę dokupić drobnicy bo mam jeszcze kamienie na naszyjnik. To pewnie jeszcze trochę potrwa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz